Bon dia a tothom!! Començam el darrer dia de la setmana. Demà i passat aprofitarem per descansar. Avui a treballar!!
Primer de tot vos penjo un vídeo que m'ha enviat na Ruth perquè vos vol saludar a tots i totes. Ella també vos enyora molt!!
Abans d'escriure els deures d'avui... vos faig una proposta, com que ahir va ser el dia de Sant Jordi, perquè no crear un conte entre tota sa classe? Pot quedar una història molt polida.
Per realitzar aquest conte, cada nen/a ha d'escriure (no hi ha ni un màxim ni un mínim, unes tres o quatre línies) deixant volar la seva imaginació. Però hem de tenir en compte que hi ha d'haver una continuïtat a la història.
Per això començarà a escriure el primer de la llista de classe i quan hagi escrit el principi de la història li passarà al número 2 i aquest, haurà de llegir el que ha escrit l'anterior i continuar la història... i així successivament fins que tots i totes haguem posat el nostre granet d'arena.
És important que per a que els demés companys/es sàpiguen l'argument, un cop haguem escrit les nostres línies li enviem una foto al següent company/a.
No hi ha un temps mínim, però sí que estaria bé que ho anéssiu fent a mesura que vos arriba el vostre torn, perquè sinó no arribarà mai als darrers de la llista.
Aquí vos deixo l'ordre per crear la història:
1. Jihan
2. Ainara Alvarez
3. Sophie
4. Aynara
5. Anyela
6. Alba
7. Amanda
8. Ayoub
9. Mihaita
10. Jannat
11. Adam
12. Julia Lima
13. Adriana
14. Aixa
15. Carlos
16. Valentina
17. Julia Moreno
18. Andreu
19. Pep
20. Maria
21. Gerard
1.- RUTINES:
Escolta una cançó que t'agradi per començar el dia.
Somriu, somriu i somriu
Agafa el calendari i assenyala la data.
Fes el quadern de metereologia.
Llegeix en silenci i en veu forta unes pàgines d'un llibre que t'agradi. Explica a algú el que has llegit.
2.- NATURALS:
Avui ens centrerem a aprendre coses de l'oïda.
1.- Torna a veure el vídeo que varem penjar el dimecres sobre els sentits (fixa't amb la informació de l'oïda).
2.-Amplia informació amb aquest altre vídeo: (l'hauràs de veure unes quantes vegades perquè té la seva complicació).
3.- Quin organ s'encarrega del sentit de l'oïda?
4.-Explica quin camí fa el so des de que entra a l'orella fins que arriba al cervell.
1............................. .............................. ...........................
2............................ .............................. ..........................
3............................. .............................. ..........................
4............................. .............................. .........................
Si ets molt bon dibuixant pots ajudar-te fent dibuixos.
ANGLÈS
Aquí vos deixo els deures d'anglès.
Avui reflexionarem sobre un curtmetratge, primer de tot podeu llegir detingudament les 3 primeres preguntes, després podeu veure el curt i entre tots anar parlant, reflexionant, dubtant ..., sobre les qüestions proposades, podeu comentar tot el que vulgueu! I per últim llegir la darrera qüestió i respondre.
curtmetratge
Preguntes:
1. Per què creus que hi ha un tornado al poble?
2. Per què el llibre és "troba malament"? Què fa que es recuperi? Com se sent el protagonista després d'això?
3. Per què la gent està en blanc i negre? Com creus que se senten després d'agafar el llibre?
4. T'agrada llegir? Creus que és important llegir? Que creus que ens aporta llegir?
1. Per què creus que hi ha un tornado al poble?
2. Per què el llibre és "troba malament"? Què fa que es recuperi? Com se sent el protagonista després d'això?
3. Per què la gent està en blanc i negre? Com creus que se senten després d'agafar el llibre?
4. T'agrada llegir? Creus que és important llegir? Que creus que ens aporta llegir?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada